Thursday, December 15, 2011

Last paper







Selesai sudah peperiksaan stpm...abis paper kami satu kelas bergambar untuk kenangan 2011...n kami pergi makannnn.....waaaaa...yummuyyy sedap coz aku order sama ngan cikgu radhi & ummi (Nasi Beriani Gam Kambing)kat kedai Hani Beriani kat Sungai Besar....Terima kasih Cikgu radhi ..serta tetamu jemputan kami cikgu Syukri ngan Ustaz Muhid...

Nota antara pesanan pegunjung yang menghampiri kami......
nanti bila dah keje nanti jangan lupa belanja cikgu ye....
nanti kalau nak kahwin nanti jangan lupa jemput cikgu yee...

ok saya akan ingat pesanan ni...

ade juga cenderahati yang ku beli untuk kawan-kawanku...cantik an...

Lepas ni nanti mesti aku akan merindui kawan -kawan dan asrama
sempat jugak semalam aku bermalam kat asrama banyak la perumah antaranya:
-bilik sterika yang bersih...
- bilik study yang ade Tv and kemudahan internet..
-bilik yang baru di cat...
-mesin basuh aotomatik berbayar...

apa macam ... hebat tak ???terima kasih warden -warden smk kerana memajukan lagi asrama sekolahku....hehehheh
syok sendiri la pulak...

2 comments:

athifah kadir said...

dieba ! thanks jadi kawan atie :)
sedih rasa ye berpisah ..
hope pertemuan kita bukan sampai sini je tau .. tau ? sorry kalau selama ni atie pernah buat dieba sakit o pe'' je la yea .. thanks jugak sebab bg atie mcm'' kenangan y sweet'' .. nasihat y berguna .. bebelan yang munasabah dll .. last words from me .. i love u nur adibah fatin bt ahmad idris !! :)

nur adibah fatin said...

kelakar la atie nii....
okk seriuss terima kasih juga kerana bersabar dengan perangai budak kecik yang bernama nuradibahfatin...saya amat menghargainya...saya sayang kamu juga nur athifah binti a.kadir.......